sobota, 28 listopada 2009

Paranormal Activity (3.2/6)

Po obejrzeniu filmu nie rozumiem o co chodzi. Nagle zaczyna się kreować film z 2007 roku na jakiś wielki hit.

Nie trafił do mnie ani przekaz, ani forma. Te kilka scen zbudowanych w klasyczny sposób - cisza, cisza - i BUM! zostały wyeksloatowane maksymalnie. Film rozwija się wyłącznie pod względem ich intensywności i częstotliwości. Filmowi brak jakiejkolwiek fabuły!

To moja opinia. Moja druga połówka odebrała film trochę lepiej. Oglądając go bardzo się wynudziła, ale w nocy miała koszmary. Dzisiaj powiedziała, że obudziła sie w nocy i miała wstać czegoś się napić, ale się bała. Więc może ten film oddzialowuje na podświadomość.

Ocena niska, to to jednak ja ją wystawiam!

3 komentarze:

  1. Pozwolę sobie przytoczyć fragment mojej wypowiedzi z forum :

    Uwielbiam horrory, i uwielbiam się na nich bać, niestety tutaj ironiczny uśmieszek nie schodził z mojej twarzy, bo strasznego nie było nic. Zawiodłem się konkretnie, bo uwielbiam takie klimaty. Takie filmy jak PA tylko szargają opowieści o duchach/demonach.
    Co mogę więcej powiedzieć? Źle że ten film tak zarabia, bo jeszcze reżyser się rozochoci..
    Rozwinięcie akcji w momencie pojawienia się ( ponownie ) tego znawcy duchów było najgorszym z możliwych wyjść jakie mogli zrobić w scenariuszu. "Muszę iść, demonolog wyjechał, prędko nie wróci, zostańcie w domu" No nie podobało mi się. Będę po filmie jechał, bo horror z założenia ma straszyć - nie wystraszył. Dodatkowym minusem jest to, że spartolili poruszany temat, a w horrorze jest to jedna z moich ulubionych kategorii.

    Jestem na NIE i osobiście wystawiłbym 2/6

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórcy juz się rozochocili, bo w zapowiedziach jest Paranormal activity 2. Na szczęście dopiero na 2012 rok, więc jest szansa, że do tego czasu nadejdzie koniec świata...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeee !
    W tym wypadku mam nadzieję, że ten koniec świata nadejdzie, niech Cusack nie ratuje nikogo ;)

    Bez sensu taka kontynuacja ? Co zrobią ? Dalsze losy głównej bohaterki ? Albo inną historię przedstawią ? Nie no.. koszmarnie. I założę się, że PA2 będzie już za grubszą kasę a nie za 11 tyś...

    OdpowiedzUsuń